O kursie

Zostań Januszem Marketingu i zacznij tworzyć marki
warte miliony z moim wsparciem!

Co zyskasz?

18 Pełnych konkretów odcinków

Janusz Marketingu nie lubi lania wody i teoretyzowania. W każdym z odcinków dostaniesz cenną wiedzę i wskazówki

5 Doświadczonych ekspertów

Prof. Krzysztof Obłój, Przemysław Bobrowicz, Andrzej Długosz, Marek Kamiński Tomasz Nietubyć dzielą się praktycznymi radami

4 Rozbudowane moduły

Obejrzyj 4 tematyczne moduły, stań się Januszem Marketingu i zacznij tworzyć marki warte miliony.

Dostęp do Destylarni Biznesu

Dołącz do społeczności w ramach kursu i wymieniaj się doświadczeniami oraz spostrzeżeniami na biznesowe tematy

Oglądaj wygodnie przez 2 lata

Do każdego z odcinka możesz wrócić wygodnie przez 2 lata od daty zakupu. Możesz je oglądać nawet na telefonie

Moje know-how

Każdy odcinek jest pełen spostrzeżeń bazujących na 30-letnim doświadczeniu, które pozwolą poznać moje know-how

Nie po to poświęcasz dużą część swojego życia, by budować złom z bandą kretynów
Janusz Marketingu Logo
odcinek 1: Janusz Palikot rozmawia z prof. Krzysztofem Obłojem
Odtwórz wideo

Moduł 1 - Strategia sukcesu firmy

Jeśli chcesz tworzyć i doskonalić marki, aby były warte miliony, musisz, niczym wojownik, przejść specjalne szkolenie. Do zwycięstwa na rynku niezbędne jest zrozumienie jego zasad.

W ramach modułu Strategia sukcesu firmy dowiesz się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej strategii biznesowej do osiągnięcia sukcesu.

Następnie poznasz dokładnie najważniejsze cechy rynku i kluczowe czynniki sukcesu, a także dowiesz się wszystkiego o trudnej sztuce rozmowy. Czemu właściwa komunikacja jest tak ważna i dlaczego większość szefów nie umie rozmawiać?

W ramach tej części kursu obejrzysz odcinek, który może przynieść Ci sporo środków. Zastanawiasz się,  skąd wziąć kapitał na start przedsięwzięcia lub jego rozwój? Po tym odcinku pozyskiwanie środków nie będzie miało przed Tobą tajemnic.

Na samym końcu tego modułu zdradzę Ci, na czym polega moje know-how. Razem wyciągniemy wnioski z moich porażek i sukcesów, które przez wiele lat nieustannie mi towarzyszą.

Razem z ekspertami pokażę Ci, jak w praktyce możesz wykorzystać teoretyczne informacje o wyznaczaniu celów strategicznych lub trendach na rynku. Przygotuj się na konkrety już od pierwszej minuty!

Ten moduł pełni w kursie rolę porównywalną do fundamentów w domu. Zbuduj razem ze mną solidne podstawy, na których następnie zbudujesz marki o wielkiej wartości.

Odcinek 1 - Czy strategia firmy ma sens?

Do podbicia świata biznesu przyda Ci się wiedza o tym, w jaki sposób pomoże Ci w tym dobra strategia przedsiębiorstwa.

Odcinek 2 - 8 Kluczowych czynników sukcesu firmy

W tej części modułu spróbujemy uwarzyć własny przepis na sukces w biznesie. Jakich 8 składników jest kluczowych?

Odcinek 3 - Trudna sztuka rozmowy, czyli dlaczego środek firmy jest tak ważny?

W jaki sposób odpowiednia komunikacja z Twoimi pracownikami sprawi, że znacznie zwiększysz szanse na osiągnięcie sukcesu? Rozmawianie wcale nie jest takie łatwe!

Odcinek 4 - Trzy nieoczywiste tendencje definiujące polskich przedsiębiorców

Aby prowadzić biznes w Polsce, musisz się odpowiednio przygotować. Dlatego w tym odcinku opowiemy Ci o tym, jakie zaskakujące zjawiska łączą największe polskie firmy.

Odcinek 5 - Jak zdobyć kapitał na założenie lub rozwój biznesu?

Bez paliwa daleko nie pojedziesz. Dlatego w tym odcinku pokazuję Ci najlepsze sposoby na to, jak przekonać do siebie inwestorów i zdobyć niezbędne pieniądze dla firmy.

Odcinek 6 - Historyczne sukcesy i wielkie porażki Janusza Palikota. 30 Lat działalności na rynku alkoholowym

Poznaj moje know-how na podstawie spektakularnych sukcesów i porażek. Zobacz, jak Ty możesz na nich skorzystać.

Moduł 2 - Komunikacja marki produktu

W drugim module przedstawię Ci sprawdzone sposoby na to, aby trafiać ze swoim produktem idealnie do serc klientów. Abyś to zrobił, musisz nauczyć się grać… na emocjach!

Aby klient zapamiętał twoją ofertę, musisz umiejętnie rozbudzać w nim emocje swoimi produktami. Zobacz, to tak jak BUH czy Wyjebongo, które nie są tylko markami, a wręcz postawami społecznymi.

W module Komunikacja marki produktu dowiesz się, co zrobić, aby Twój produkt wzbudzał podobne reakcje. Najpierw jednak opowiem Ci o tym, jak skutecznie dotrzeć do klienta przy pomocy nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Marketing i komunikowanie marki wymaga dobrych pomysłów, a te najczęściej pojawiają się w zespołach. Dlatego wyjaśnię Ci, jak dobierać pracowników, aby zespół marketingowy działał jak naoliwiona maszyna, a później przyjrzymy się 3 najważniejszym trendom na rynku.

Ostatnią częścią modułu jest analiza sukcesu marki Belvedere. Jak to się stało, że ta wódka z korzeniami w Polsce jest znana na całym świecie? Co z tej lekcji możesz wyciągnąć dla swojej organizacji?

 

Odcinek 7 - Jak skutecznie dotrzeć do klienta?

Nowoczesne narzędzia marketingowe to potężna broń, którą tanio zdobędziesz wielu klientów. Jak się nią obsługiwać?

Odcinek 8 - Jak dobierać pracowników i budować zespół marketingowy?

Zgrany zespół w przedsiębiorstwie powinien być jak kapela rockowa, co gra razem od lat. Tylko jak zbudować taką ekipę?

Odcinek 9 - Wykorzystaj 3 najważniejsze tendencje na rynku i podbij serca klientów

Personalizacja, kraftowy charakter i sprzedaż online – trzej jeźdźcy biznesu, za którymi musisz nadążyć, aby osiągnąć sukces.

Odcinek 10 - Case Study – Kreowanie wartości marki produktu premium na przykładzie wódki Belvedere

Marketing produktów premium nie należy do najprostszych. Analiza sukcesu wódki Belvedere przyniesie wiele ciekawych spostrzeżeń, z których można skorzystać w każdym biznesie!

Moduł 3 - Rola i wizerunek lidera

W trzecim module przyjrzysz się dokładnie roli lidera, który może być zarówno napędzającym wizjonerem, jak i głównym hamulcowym.

Zaufanie to jeden z najcenniejszych zasobów każdego przedsiębiorcy. To dzięki niemu przekonujesz do swojego pomysłu kolejne osoby. W tym procesie dużą rolę odgrywa też wizerunek.

Dlatego w module Rola i wizerunek lidera wyjaśnię Ci, jakie są kluczowe kompetencje lidera. Są takie cechy osobowości, a także umiejętności, które znacząco ułatwiają osiąganie sukcesu. Musisz jednak umieć je w sobie rozpoznać, a następnie z nich korzystać.

Następnie przeanalizuję afery i kryzysy wizerunkowe, od drobnych, po te najcięższe. To mocno praktyczny odcinek z prawdziwymi przykładami ze świata biznesu, który może Ci w przyszłości pomóc oszczędzić wiele stresu i zachować twarz, gdy nadejdzie kryzys.

W ostatniej części modułu wyjaśnię, dlaczego każdy Kowalski może dziś rozpętać wielką aferę, w której znajdzie się Twoja firma. Opowiem Ci, jak prosto i tanio zadbać o PR, dzięki czemu skorzystasz na pozytywnym wizerunku.

 

 

Odcinek 11 - Kluczowe kompetencje lidera

Odpowiedni lider może napędzić każdą organizację. Zobacz, jakie cechy decydują o jego skuteczności w biznesie.

Odcinek 12 - Zarządzanie kryzysem na najwyższym poziomie

Afery i kryzysy są gwałtowne, tak jak burze. Dowiedz się, jak sobie z nimi radzić, abyś nie popłynął!

Odcinek 13 - Dziś każdy jest osobą publiczną, czyli dlaczego musisz zadbać o PR?

Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy wcale nie musi być trudne lub kosztowne, jeśli wiesz, jak się za to zabrać.

Odcinek 14 - Rozmowa z Markiem Kamińskim

Wytrwałość i mądry upór to cechy, które budują świetnego biznesmena. Dowiedz się, jak ważne w budowaniu firmy są konsekwencja, dyscyplina i poszerzanie horyzontów.

Moduł 4 - Alfabet Biznesu i sesje Q&A

W ostatnim module kursu usystematyzujemy wiedzę marketingową, którą przekazałem Ci do tej pory. Na koniec zostawię Cię z osobistą dawką inspiracji: w tej części opowiem, jak wyglądała moja własna biznesowa droga do sukcesu.

W przestępny i kreatywny sposób omówmy sobie najważniejsze hasła budujące współczesny świat marketingu. Skupimy się na najważniejszych pojęciach biznesowego, które pomogą zrozumieć Ci procesy i zależności rządzące rynkiem.

W części Q&A odpowiem na najbardziej nurtujące moją społeczność pytania. Porozmawiamy m.in. o moim stylu pracy, drodze, którą przeszedłem i spojrzeniu na współczesny świat biznesu.

Z tego modułu dowiesz się również o dyscyplinie i poszerzaniu horyzontów – wartościach, które mały lub średni biznes mogą wynieść na szczyt. Porozmawiam o tym z Markiem Kamińskim — utalentowanym biznesmenem i pierwszym człowiekiem na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi bez pomocy z zewnątrz.

Na koniec odpowie on na kilka biznesowych pytań, które zostaną zestawione z jego wytrwałością i nieustępliwością w dążeniu do celu. Dzięki niemu dowiesz się, jak wiele wspólnego ma budowanie marki o wielkiej wartości z pokonywaniem własnych słabości podczas wyprawy na bieguny Ziemi.

Odcinek 15 - Alfabet Palikota

Wspólnie spróbujemy uporządkować wiedzę, jaką starałem się przekazać Ci w trakcie tego kursu. Poznasz najważniejsze z biznesowych haseł i pojęć.

Odcinek 16 - QA

Uwaga, będę gotować, Ty też możesz. W tym odcinku odpowiem na najbardziej nurtujące moją społeczność pytania — biznesowe i nie tylko.

Odcinek 17 - Q&A z Markiem Kamińskim

W tym odcinku pierwszy człowiek na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi bez pomocy z zewnątrz, odpowie na pytania społeczności i opowie, co naprawdę łączy biznes z wyprawą arktyczną.